Cestopisy obyčajnej lásky

10. júla 2013, Sanslenom, Tak zajtra ľudia zastaví sa Boh...

 

Drahá, dnes som kúpil letenky,

boli vo výpredaji.

Odchádzame večer,

a vstaneme v raji.

 

Zbaľ kufre !

Predaj auto i byt !

Za destináciou do neznáma…

 Len v nej budeme žiť.

 

Rozlúč sa s vašimi,

Veď  večer letíme…

Možno tu budeme chýbať,

no to už nezistíme.

 

Budeme žiť na láske bez hriechu

v celom prirodzení.

Na piesočnatých plážach

ako prvý muži, ženy…

 

Chyť ma za ruku…

Veď toľko krásnych miest má svet,

A na tom najkrajšom ti pošepnem.

Nemáme lístky späť…

 

Tak poď…

Tam budeme žiť nahí.

Pod hviezdnou klenbou,

a na piesku by sme spali.

 

Chceš toto nazvať životom ?

Tak tu teda žime.

Ja viem drahá,

nikam neletíme…

 

Prepáč, nechcel som,

dať do básne iróniu.

Ja len, že keď je občas ťažko…

Tak tu máme fantáziu.