Nikdy som nebol ovca

3. júla 2013, Sanslenom, Tak zajtra ľudia zastaví sa Boh...

Nikdy som nebol ovca.

Nikdy som nepatril do stáda.

Nežil som podľa vášho vzorca,

a malá mi bola ohrada.

 

Ja som život, život samotný,

vždy mnou napáchne vzduch.

Som čln, čln divý bez kotvy.

Som síra, čo dráždi čuch.

 

Som dobrodružstvo nové,

a tajomný nezdolaný vrch.

Výzva pre dcéry Adamove,

a všemožný dobrodruh.

 

Stelesnený rock n`rollom…

V živote divoký rytmus.

Realita napáchla alkoholom,

a básnik je mýtus…

 

Vstávam hocikedy ráno,

a dobre sa mi žije.

Sám sebe kráľom,

vo vlastnom svete fantázie.

 

Nikdy som nebol ovca.

Nikdy som nepatril do stáda.

Nežil som podľa vášho vzorca,

a malá mi bola ohrada.

 

Neuznávať autority,

mať svoj vlastný štýl.

Byť výsmechom formality,

tak som ja tu žil…