Ego

14. júna 2013, Sanslenom, Tak zajtra ľudia zastaví sa Boh...

Vzdávam sa toho svojho ja, cez ktoré nevidím svet,

vzdávam sa toho svojho ja, ktoré dáva túžbu chcieť.

Vzdávam sa ega , pre ktoré nevidím hviezdy na zemi,

vzdávam sa toho ja, pre ktorému nie som blažený.

 

Vzdávam sa plnej podstaty samého seba,

vzdávam sa luxusu v prospech chleba.

Vzdávam sa majetku, vzdávam sa otčiny,

som totiž stvorený pre nebeské výšiny.

 

Vzdávam sa všetkého v tichej meditácii,

vzdávam sa sám seba a celej v svojej existencii.

Vzdávam sa ľudskej pominuteľnosti,

vzdávam sa intelektu v prospech múdrosti.

 

Vzdávam sa vás kostí, vzdávam sa vás údov,

vzdávam na základe vyšších popudov.

Vzdávam sa ega, ktoré ťahá ľudí k zemi,

lebo len bez ega raz budem spasený.

 

Tak vzdávam sa princípov gravitácie,

vzdávam sa hmotnej ilúzie.

Vzdávam sa hriechu, vzdávam sa túžby,

raz splyniem s Bohom a budem tu vždy.

 

A tak dnes Bože vzdávam sa toho svojho ja,

ktoré mi bráni plniť moju úlohu tu, na zemi. ..